Essie X 4

Det har hänt ganska mycket med Estridhs utveckling sen i såg henne senast här i bloggen. Hon är en stor tjej nu! Hennes favoritbokstav är R, och hon betonar den verkligen. "Mamma, va görrrr u?" eller såklart "Essrrrid". På dagis är de imopnerade eftersom detta brukar vara den svårast bokstaven att få till för de små. Hon pratar långa meningar, berättar vad hon gjort på dagis, klär på sig själv och sjunger sånger. Dessutom kan hon räkna till tio och är otroligt mysig och älskar att pussas och kramas! ♥ 

Synd att jag inte lärt mig hur man filmar med våran nya kamera, annars borde jag nästa ha lagt upp en film på detta... Ni får nöja er med dessa bilder så länge!


Estridh visar hur man ser ut när man är ledsen...


... och självklart när man är riktigt glad!

Ja, vad säger man? Du är en underbar liten unge, och Stoltmamma_88 är så glad att hon har dig! Det finns ingen man känner sån gränslös kärlek till som sitt barn, och samtidigt ingen som kan ge så mycket kärlek tillbaka. ♥


Andrea

Gulligt :) Hon är "min" lilltjej upp i dagen! Hon är exakt i samma stadie som Estridh. Sjunger hela hela tiden, pratar om allt hon gjort i långa meningar, busar och gosar, och har liksom blivit ett stort barn nu :) Supergulligt är det!

2009-12-09 @ 07:05:36


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: