En söndag med magsjuka

Dagen blev inte som planerad... I natt har Estridh kräks ner hela sin säng och golvet runt omkring, vilket gjorde att besöket i Björklinge blev inställt. Estridh har mått bra ändå, relativt oberörd av den släng av magsjuka som hon drabbats av. Hon har varit nöjd och glad, kommit springandes efter mig då hon kräkts på golvet och sagt "Mamma, Essi spillde!". Annars har det inte märkts på henne att hon är sjuk. Jo, hon har varit lite besviken på att behöva ha blöja idag (fullkomligt nödvändigt vid magsjuka, som ni säkert förstår) och inte fått gå på pottan. Hon är ju helt blöjfri här hemma annars. Men i övrigt har allt varit som vanligt. 

Vi har fått massor gjort här hemma. Alltifrån att tvätta och damsuga till att rensa ogräs i rabbatterna och putsa fönsterna. I mellanåt har vi sätt på SvampBob och kliat varandra på ryggen. Hade tänkt att jag skulle blogga om gårdagen räddningsövning i Stockholm, men har ingen lust med det nu. Det är ett spännande avsnitt av Det OkändaTV4+ just nu, och efter det är det godnatt för min del. Trött trött trött, och i morgon börjar en ny vecka...


Estridh ser på TV


Min lilla magsjukebebis


I mogon är hon hemma med pappa, hoppas att hon är bättre då..


CW

Älskar färgerna i din blogg!

Kolla in min nya blogg om Göteborg, relationer och sökandet efter kärleken! Pussokram Caroline

2009-08-10 @ 13:45:59
URL: http://loveandthegoteborg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: