När inte mamma ser...

Så fort man vänder ryggen till är det hyss på gång. Medans supermamman rensar kylskåpet, lagar mat och plockar ur diskmaskinen på ungefär samma gång, har Estridh tjatat till sig disktransan och lovat att under tiden torka rent diskbänken. Dealen var att hon skulle få torka bänken om hon inte lekte med vattenkranen. Det dröjde inte många minuter innan denna ööverrenskommelse var ett minne blått... Inte allt för överrskande dock.

Som med alla andra hyss slits man som förälder mellan att sätta ner foten eller tycka det hela är ganska gulligt. Denna gång lät jag de sistnämnda få styra.


Det här är ganska kul, mindre kul för mamma...


Slaskungen har tagit sig en rejäl dusch. Gissa vart?


Jo, i slasken såklart!


Vem kan stå i mot detta leende?


Charlotte

Sött! Känner igen det där med att man ibland inte vet om man ska "skälla" eller skratta åt tokigheter ens barn hittar på :)

2009-08-05 @ 20:01:59
URL: http://konfekt.blogg.se/
rebecka

Haha gud så sött.

Moa är också helt budigt-vild!

Hon älskar att dra ut alla kryddor och springa runt med!

2009-08-05 @ 21:23:25
URL: http://www.minmoa.se
stina

Ja inte jag i alla fall!

Jäkla gobit! :)

2009-08-05 @ 23:23:54
URL: http://stinasohlberg.blogg.se/
Stephanie

Gud hon är ju för söt alltså! ;) Riktigt fin dotter du har Pauline det lär jag verkligen säga.

Det är alltid lika roligt att kika in på bloggen din och se alla nya bilder och så när du skrivit något nytt.



Men du vilket program använder du till dina bilder? Det är så otroligt fint med alla ramarna du lägger till på bilderna. Skulle gärna vilja ha något liknande till mina! :)



Kram Kram

2009-08-06 @ 23:29:18
URL: http://stephanieronning.blogg.se/
Steph

Hej. Det var otroligt länge sedan jag läste din blogg. Har inte kunnat då jag arbetat mycket, eller hela tiden. Men gud vad roligt att läsa igen! Och vad stor E har blivit! Hoppas du hittar tillbaka till motivationen. Som bekant dyker den ju upp när man har tagit det lugnt ett tag. /S

2009-08-20 @ 14:55:40


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: