Promenad vid slussarna

Efter att ha ätit god mat och sminkat Estridh som en liten påskkärring tog vi en promenad i det fina vädret ner till slussarna på Påskafton. Så underbart! Man kunde gå i t-shirt, ligga på gräsmattan och jag och Johan passade på att slumra in tillsammans i en vitsippsbacke medans Estridh sov middag. Det finns ingen årstid som är så bra som våren!


Är det inte fint så säg?


Där nere satt vi och fikade sen


Min bror hade lite spring i benen tror jag!


Estridh plockar de första vårblommorna


Min lilla nisse


Fräknar och rosiga kinder


Årsets första vitsippa!


Jag vet inte om ni har missat min stora kärlek till grodor? Det är nog mitt favoritdjur. Så snälla, fredliga och oslyldiga. Lätta att fånga och hålla i handen. De här två sötnosarna på bilen hade visst fullt upp med sig själva så de fick vara i fred :P Kolla vilka söta ägg de ha till vänster!


Här picknickade vi i gräset


Estridh är den sötaste skitungen ever! 


Här somnade jag och Johan en stund mitt bland alla vitsippor. Mera vårkänslor än så går ju inte att få :)


Lovisa

Hej Pauline! Kul att se alla fina bilder. Du och Estridh är lika söta som vanligt! Ni ser ut att haft en mysig påsk med nåra och kära.



Vore kul att se ngt videoklipp snart! =)

Kramar

/Lovisa

2009-04-15 @ 16:51:26
URL: http://Har ingen!
Heidi

Så söt estridh e :) Börjar bli en stor tjej :)

2009-04-16 @ 10:45:09
URL: http://heromer.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: