I morgon får vi flytta in!

Gissa vad? I kväll ringde ägarna till huset och berättade att de flyttar ut redan ikväll, och att vi kunde hämta nycklarna och flytta in i morgon! Så nu har vi varit där och fått nycklar, kikat runt lite och fått lägga vantarna på en dle saker som de ändå skulle slänga i flytten. Tex. en projektor och två bilbarnstolar (bra när vi köper en till bil!). Dessutom lämnar de kvar massor med bra saker som vi får använda när vi bor där. Gassvets, högtryckstvätt, åkgräsklippare, skottkärra, kratta och andra trädgårdsredskap. Om man tänker på vad mycket saker som faktiskt ingår i hyran vi kommer betala så är det jäkligt billigt. Folk kan säga vad dem vill om att det är mycket pengar varje månad... men jämför med att människor sitter i sina 3:or inne i stan och betalar minst lika mycket. Men - det beror ju helt på vad man prioriterar här i livet. Hur som helst så inser jag mer och mer vilket jäkla kap vi gjort!

Så i morgon väntar vi bara på att städfirman gör klart i huset sen flyttar vi in. Ni förstår inte hur glad jag är över detta. Ju fler gånger vi åker till det där huset desto mer "hemma" känns det. Jag vet att vi kommer trivas perfekt.

Jag är världens lyckligaste.


liljan

Hur länge får ni hyra huset ni ska flytta in i,eller får ni köpa loss det sen?

vill se mer bilder på det!:)

2009-04-28 @ 19:25:26
Alexandra

Är det som ni hyr huset eller har ni köpt det?

Jättefint är det iallfall :D

2009-04-28 @ 21:44:27
URL: http://onttonen.blogg.se/
Anonym

Hej. Läser din blogg, tror alla barnfamiljer drömmer om ett hus precis som erat. Jag är bara lite nyfiken om ni köpt huset, hyr det? eller kanske ska köpa loss det? Och hur ni hittade ett sånt hus som alla bara drömmer om. Ni verkar vara en fin familj. Ta hand om er.

2010-02-12 @ 10:17:14
URL: http://xandrasbebis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: