"Världens bästa bror"

Min storebror Martin ringde idag och tackade för kortet han fått. Kul att han blev glad! Han hade tydligen varit sjuk länge nu, så jag hoppas det lille kortet piggade upp lite iallafall! Det är kul att överraska med sånna fina små saker. Kortet jag gjorde är jag väldigt nöjd med. Väldigt sött och lagom. Det är konstigt, men jag tycker det syns på en gång om jag gjort något. Som det hä kortet är typiskt mig, på något vis. Även om det något som är skrivet, målat, sytt, bakat eller scrappat så är det någonting över sakerna som gör att det syns att det är jag som gjort det. Såklart att jag själv tycker det, haha. Men ändå. Det är "Pauline" på något vis. Ni förstår säkert vad jag menar :P

Här är kortet han fick:







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: