Min lilla sjukling....

Vi har hämtat moppen nu! Väldigt fint var den, och snabb! Jag har ju aldrig kört en sån förut, men tog mig båden och två svängar på parkeringen i går kväll. Jag trodde de skulle vara mycket svårare att hålla balansen, men det gick finfint. Jag längtar till Johan kommer hem från skolan för då ska jag få åka mer och han ska visa mig hur man gör. Ska bli skoj! Jag kommer bli värsta mppebruden sen som står och varvar utanför MAX med alla andra finniga tonåringar om kvällarna. Haha!

Annars hade jag  tänkte att ta Estridh och åka till Gränby Centrum i dag. Vi har några ärende som behövs uträttas, om hon orkar. Min lilla tösagis som inte verkar bli bättre. Ringde sjukvårdupplysningen i dag också, fick nummret till en barnläkare. Hon tyckte jag skulle kolla upp Estridh eftersom febern inte gått ner efter så många dagar och hon bara är trött och slö. Men jag har kännt i öronen och hon verkar inte h ont där, så förhoppningsvis är det bara en ruskig förkylning.
Så det här ska vi göra i dag:

- Ringa doktorn
- Om de tyker de behövs - åka till doktorn med henne
- Hämta ut mina stövlar hos skomakaren
- Köpa puder till mig
- ... kanske en klänning/kjol till helgen?
- Kolla på skor till bebisen

Nu ska jag försöka få i henne lite gröt. Hej då!


Emelie

Stackars lilla Estridh som är sjuk. Hoppas att hon blir bättre snart.



Vad ballt med moped. Jag har heller aldrig kört en sådan. Det kanske inte var så inne för oss åttioåttor (:



Johan får filma dig när du glider runt och så kanske du kan lägga upp det här sen. Har du föresten lika snygg hjälm som moppen? Annars kanske du kan "scrappa till den" (:



Ta hand om dig och hoppas som sagt att Estridh kryar på sig!

2008-09-25 @ 14:49:30
URL: http://pemli.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: