Gräsö - Söndag

Dag nr.2. Vi var lite slöa sen gårdagen så det fick bli en liten promenad tillsammans ner till Storstand, tror jag det hette. Det var inget badvärder direkt, jag tycker det känns att det är höst i luften nu. Blött, rått och betydligt kallare. Men jag gillar hösten! Så badplatsen var minst lika fin nu även om vi fick ha tjocka tröjor och gummistövlar på oss :p

Johan och Estridh på väg ner till stranden som inte alls låg långt borta, det är faktiskt den man ser uppe till höger på bilden.

Det hade regnat på natten, och fortsatte att göra det en bit in på morgonen.


Axel väntar in oss andra


Min lilla familj



Utsikten över havet



Axel hittade en liten bäck som rann ut i vattnet



Estridh får känna på vattnet som var jättekallt!



Jag och Johan



Pauline

Åh ni ser verkligen ut att haft en supermysig helg!

Vi har varit tillsammans i 1år nu 11sept och förlovade 2månader mindre den 9onde sept. Men allt har känts perfekt från första sekund (precis som du skrivit om dig och Johan) o barn har vi nästan pratat om i hela vårt förhållande. Känns som vi bara väntar på principsaken att va tillsammans ett tag, jobbat ett tag osv.. men jag orkar inte vänta på allt det där. Framför allt nu efter helgen har jag tänkt igenom massor och vill bara slänga mina ppiller i soptunnan och satsa på familj, samtidigt som andra halvan av mig vill flytta till markplanslägenhet så vi har plats för ett rum till bebisen, att en av oss åtminstone har körkort, att kanske ha jobbat lite först (tog studenten i juni, 2år senare än jag borde). Jag vill ha allt ordnat först o inte känna mig stressad under graviditeten, samtidigt som jag inte vill vänta ett år till :/ är förvirrad! Har du några lugnande råd att ge mig? Ni kan med all säkerhet fortsätta att inspirera mig då jag anser ni är precis ett exempel jag vill sträva efter.



KRAM Pauline

2008-09-01 @ 12:53:24
URL: http://paulinemartens.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: