Nu har vi firat i dagarna tre



Tack för den klyftiga kommentaren om att vi ska ställa tillbaka klockan! I går satt ju jag och väntade och väntade på gästerna som aldrig kom. Tills det gick upp för mig att det inte alls var de som var en timme sena, utan jag som inte ställt om klockan! Haha... Gissa om jag kände mig dum när jag kom på det...?

När det väl kom iallafall hade de med sig massor av fin presenter. Estridh fick kläder, hårspännen, blommor, en duk och pengar. Tack så jättemycket! Vi åt tårta tillsammans och umgicks, som man gör på ett 1 årskalas. Jag lägger upp lite bilder nu, de säger ju mer än 1000 ord som man brukar säga.

Från vänster: mamma, pappa, farmor, min lillebror Oscar, min storsyster Maria med Gordon i knät, hans pappaTobias, Johan och lilla Estridh!


Kusinerna bekantar sig med varandra. Estridh har sin fina födelsedagströja på sig som hon fick av Maria, Tobias, Gordon, Jessica, Urban, Ruben & Elba! Jättefin!


Här är den + ett par mörkblå byxor (båda från Polarna o. Pyret). Tack så jättemycket alla mostrar och kusiner! Verkligen hur fina som helst! Av mamma, pappa, farmor och Johans morbror fick bebisen pengar. Stort TACK till er! Det räcker gått och väl till hennes bilbarnstol. Kanske blir det även en vinteroverall :P


Den här duken hade min mamma med sig till Estridh. Den är handgjord av min mormors mormor. Alltså Estridhs gammelmormor mormor!


Här har vi Estridhs minsta kusin - Gordon! Ett riktigt litet charmtroll.


Så himla söt


Jag är liten och sitter i mammas knä


Från vänster: farmor, pappa, mamma, Estridh (som knappt syns), syster Maria och Gordon.


Morbror Oscar och Estridh gillar varandra och lekte massor tillsammans


Världens bästa lillebror!


Gordon var i farten


Duktig att ligga själv på mage och pyssla


Estridh upptäckte hans ögon och mun, det var spännande att peta på


Lilla E och morfar!

Estridh är själv på förskolan nu. Vi vinkade hejdå till henne kl. 08:45 och sk alldeles strax gå och hämta henne. De har inte ringt, så jag hoppas det gått bra! Jag och Johan har tgit tillvara på tiden ensamma med att se på film och brotts i sängen. Men mest dels har vi suttit på varsin pinnstol och väntat på att få gå och hämta lilla E. Det är faktiskt riktigt tråkigt här hemma utan henne... Man saknar henne och har ingenting att göra.

Nog om det. Efter det ska jag åka på min första "provjobbning" hos de företaget som säljer bostadslarm. Jag tycker det ska bli riktigt spännande. Hörs ikväll!


Jessica

Vilka härliga bilder! Så kul att se!

Lycka till ikväll!

2008-10-27 @ 13:57:15
URL: http://jessica-lund.blogspot.com/
Lova

Roligt med bilder!

Jag tycker din mamma är lik Goldie Hawn.

2008-10-27 @ 15:38:37
Anonym

Kul att se alla bilder!

Estridh är så otroligt söt, hennes ögon lyser verkligen. Men det beror ju på bra gener ifrån er! ;)Din blogg är den bästa av de 7 bloggar jag läser.

2008-10-27 @ 17:56:14
Anonym

Vilken vacker mamma du har! Hon ser skitung ut. Hälsa det så blir hon glad. :-)

2008-10-29 @ 23:53:33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: