Arbetsintervju idag igen..

Den skulle varit i Måndags med flyttades till i dag, jag är mycket förväntansfull. Skulle det visa sig vara lik bra som jag tror så vill jag väldigt gärna ha den här tjänsten. Det är en tjänst som säljare av bostadslarm och säkerhet i hemmet. Tycker det känns som företaget har bra produkter och det gör det alltid roligare att sälja. Jag ska göra allt!

Emmy (Johans brors flickvän) kommer hit och ska passa Estridh. Hon är stor och tjock nu, den 20 December kommer  deras lilla flicka ut. Ska bli kul att ses hur rund hon har hunnit blivit nu! I dag ska hon öva blöjbyte och barnpassning på Estridh, men det ska säkert går bra. Hon brukar vara snäll mot sina barnvakter, lilla E.

Nu ska jag göra sminket och välja kläder. Puss!


Pauline

Gud så kul att alla inom familjen får barn nu i samma veva :)

2008-10-15 @ 12:36:34
URL: http://paulinemartens.blogg.se/
Jessica

Lycka till idag, kommer gå finfint! :)

2008-10-15 @ 12:46:46
URL: http://jessica-lund.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: