Söndagmorgon

Johan ligger och sover, jag och Estridh är uppe och stökar. Hon har legat framför TV:n en stund och  sett på barnprogram. I bland när hon gör någonting riktigt mysigt, som att ligga i min favoritfilt famför TV:n och bara mysa på morgonen så blir jag lite avundsjuk. Jag vill också vara liten! Jag vill också att någon ska bädda ner mig och pyssla om mig... Haha. Jag antar att min tid är kommen när jag börjar närma mig min 90 och Estridh får komma och mata mig med sked. kanske jag kan få bli ompysslad och nerbäddad. Så i väntan på det får jag nöja mig med att vara den som pysslar om (:


Här ligger lilla E och ser på TV


Mysigt är det i mammas favoritfilt!


I dag ska jag och Johan åka på Erotikmässan i Stockholm. Vi köpte biljetter i går och Estridh ska vara hos sin farmor. Jag har aldrig varit på den mässan, så det ska bli spännande! Men idag är det inga strippor som uppträder. Lika bra är väl det, antar att vi inte skulle kunna komma övernes om det var de manliga eller kvinnliga vi skulle se på, haha :P Ja, det ska bli kul. Jag får väl uppdatera när jag kommer hem om allt spännande som kan tänkas finnas på detta jippo! Har ni varit där någon gång?

Nu ska jag ge Estridh gröt, välja kläder, platta håret, packa väskan till henne, väcka Johan, äta frukost... Ja. Vi hörs sen!


maria

men...varför åker man på en erotikmässa?!

2008-11-02 @ 12:34:43
Andrea

Ah erotikmassa! Fasen det missade jag, hade ingen aning om att det var nu. Var det den i Sthlm? Jag gick pa en massa i Los Angeles i somras, skitkul! Massa fina tjejer, tyvarr inte sa manga fina killar. Bara Dave Navarro som var snygg. =D Men de salde massa coola saker, jag alskade speciellt det sjalvlysande badskummet och kondomerna. Hade dom sana har ocksa?

Gu va fina mossor du gjorde haromdagen ocksa, du ar sa duktig! Sjalv har jag bara stickat benvarmare, och dom fick rattorna som sovpasar, blev inte riktigt som jag tankt mig, haha.

Ta hand om er!

2008-11-03 @ 06:57:48
URL: http://greenspot.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: