Promenad till Håga


Idag har jag och E varit ute och gått i stort sätt hela dagen, en anledning till att skeppa träningen! (igen) När Johan kom hem från träningen gick vi ute i gen på en jättelång promenad! Kom inte hem förens vid 18:00. Vi gick runt Håga, kollade på hästarna där och plockade blommor. Sen gick vi till Hågahögarna, där ligger det tydligen månniskor begravda, fast på sommaren går det får där och betar. Jättefint & mysigt. Vi låg på en filt där och käkade Ballerinakakor. Estridh åandrasidan tyckte gräs och jord var godare, riktiga bebisfasoner! Ja, vädret var helt suveränt iallafall & den här Söndagen har varit perfa!

Japp, och här är bildbevisen!


Håga
























Jag & mina superballa nya leggins!














Vi vid Hågahögarna (eller böghögarna som jag säger)



Bebis mitt i det gröna



Min nyponros!



Vårldens gladaste som älskar att vara utomhus!


Mamman & pappan


Kan man göra annat än att älska dig?!

(Estrih har käkar gräs. Checka in hennes tänder också i underkäken!)




Anonym

usch vilka smala ben du har :-o

2008-05-04 @ 22:09:39
Johan Sambo

Ojojoj! Det är de sexigaste ben som finns. Du är ju anonym så jag vet ju inte vem du är. Men jag kan ge mig *** på att du är bara är avundsjuk eftersom dina egna ben ser ut som två redwood-träd. Och för er som inte vet, så är de såhär stora: SequoiaTreeWawona.jpg" rel="nofollow">http://www.alamedainfo.com/CASequoiaTreeWawona.jpg

2008-05-04 @ 22:27:09
Rebecca

Vilka fina bilder på er dotter!

2008-05-04 @ 23:22:43
URL: http://www.rebeccas.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: