Morsdag

I dag är det min första Morsdag! Förra året var jag ju gravid iofs, men det är ju ändå ens riktiga morsdag först när man har ett barn på riktigt!

Vi hade tänkt tillbaringa dagen nere vid havet med en grill & några korvar. Jag tror det blir en hörjadre till morsdag (:

Hur som helst, Estridh kan härma en nu! Hon säger som bekant "baah-baah-ba-ba-bah!" hela tiden. Hennes andra favoritord är "giih!". Så när hon sitter och säger "bah-bah" hela tiden, så säger jag "Nej, Estridh. Du måste säga GIH!". Då flinar hon massor och ser jättelurig ut, sen säger hon väldigt tyst, som för att testa att hon säger rätt, "gih!". Sen är hon hur stolt som helst. Mamma också.


Grandinar'n

Jag kan säga direkt utan att kolla efter att det är samma person som har drygat sig på min sida. D e en tjej från mitt gamla plugg nere i Småland...Helt dryg. Sökte upp på IP-numret och fick fram vilken stad o då va d enkelt att räkna ut vem d va...



Bara att ignorera henne. Hon är helt körd...



Grattis på mors dag du me. =)

2008-05-25 @ 14:15:14
URL: http://ceekaay.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: