Minnen från graviditeten

Jag sitter och kikar lite i min bilddagbok, somamren innan Estridh föddes och jag var gravid. Så himla mysigt. Jag saknar min stora, varma och alldeles hårda mage, haha. Så var det en liten Estridh som låg där i... Tänka sig :)

Här kommer lite gamla bilder iallafall på magen!


Så här snygg badbrud var i Juli 2007!


Papprerna från MVC. Bebisens låg med huvudet neråt redan sen v. 25!


Vi åkte till Gotland och hälsade på min syster och hennes famlij.
Här sitter vi och äter kräftor vid stranden och jag har en fotboll under tröjan som ni ser :P


Så här ser magen ut ur en gravids synvinkel. VALROSS!!


Så här social var jag en stor del av graviditeten. Trött som en åsna.


Dags för förlossning... Jag älskar verkligen den här bilden, den får mig att verkligen minns stämningen och hur skönt det där badet verkligen var. Så ser man lilla bebismagen sticka upp ovanför badkarskanten också, mys!  


Här är belömningen! En liten Estridh 48 minuter gammal, och gluffrar i sig av sin allra första måltid!


Två dagar gammal och superpyttig! Min lilla lilla sockerbit.


emelie

aw, så söt! jag vill ha min bebis nuuuu..

vad bra att hon låg med huvudet ner så tidigt, min bebis låg först på tvären i magen och sen åt fel håll. hon vände sig i vecka 34, tur det (:

2008-05-15 @ 17:28:15
URL: http://zmeu.bilddagboken.se
Marie

underbart vakcra bilder. ja saknar min mage med så otroligt mycket. hoppas jag hinner nuta mer nästa gång

2008-05-15 @ 19:06:29
URL: http://sezzan85.blogg.se/
Sussie

Det är så vackert att vara gravid och det häftigaste av allt är att det finns ett liv där inne. Jag vill också ha en gravidmage nu! :)

2008-05-15 @ 22:06:17
URL: http://metrobloggen.se/Sussie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: