Bilder från våran utekväll

Här kommer bilder från Lördagkvällen. Tyvärr så slutade fotograferingen precis när det roliga böjade, men äsch. Här är bilder från början av kvällen iallafall... Vi åt middag på Tsatziki och fortsatte till deras hotellrum för några glas vin, innan vi drog till krogen. Helt underbar partykväll!


Jag och Johan väntar på bussen på väg ner på stan


Middag på Tsatziki. Från vänster och framåt:
Robban, P.A, Tuppen & Eva.


Från vänster: Malin, Teddy & Robban


Jag ser väldigt beskedlig ut


Samma gäng igen, Mali, Teddy & Robban


Jag spexar med mina Martinis


Sen drog vi till hotellet




















Partymamma & partypappa


Angelica

Jättemysig restaurang. Vart där själv en gång :-D

2008-05-12 @ 17:56:41
URL: http://betongmorsa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: