Tavla "Trädet" från 2003

Hittade den här bilden på en tavla som jag gjorde -03. Har inte sätt den på vääääldigt länge, därför var det kul nu när jag hittade den här bland alla gamla mappar på datorn! Jag gjorde den som en del i mitt intagningsprov på Sollentuna Fria Gymnasium (jag kom in med bravur! 19point av 20 möjliga!). Den är gjord i en teknik där man har en gipsskiva med svart färg över. Sen skrapar man bort med en nål där man vill ha vitt, alltså där gipset ska synas.
Men sen var jag inte och hämtade tavlan på skolan, så den slängdes... Lite synd faktiskt, jag tyckte om den så det hade varit kul att ha kvar...

image121
Mitt intagningsprov -03


Mia

Vilken jättefin blogg Pauline!
Supersöt liten tjej och vilka fina kläder du syr!

Kramar från Mia, Karin W i växelns storasyster som jobbar i butiken på Dragarbrunn!

2008-03-01 @ 15:48:27


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: