BVC & Vänner på besök

Idag: En riktig barndag. Först BVC och sen Öppna förskolan. Kvällen tänker jag tillbringa vid symaskinen.

Barnmorskan sa att Estridh var såååå tidig! Hon frågade om Estridh kunde lyfta huvudet när hon ligger på mage. Hallå, hon KRYPER ju nästan! Och BM var sååå imponerad. Sånt är ju lite kul att höra, hihi! Hon var 62 cm, vägde 6430 g.

Sen bokade vi inte en ny tid vid 6 månaderskontrollen. Då är ockå en doktor där , och Estridh ska vaccineras igen. Besöket blir den 24/4, på min födelsedag! Tjoho! Det hade man ju inte kunnat gissa för 2 år sen, att jag på min 20årsdag skulle gå med en liten bebis på 6 månaderskontroll.

image132
Estridh och Alicia på Öppna Förskolan.

image133
En trött estridh har somnat på förskolan

image134
Tiger & mamma Veronica i bakgrunden

BTW!
I morgon kommer Katia & Alicia, Veronica & Tiger hit! Ska bli jättekul, och nu har ju jag loooovat att göra hembakt fika tills imorgon, eftersom är jag världens pyssligste bull-mamma. Haha, men jag vet inte, kanske blir det bättre med lunch?

Äsch. Hur som helst ska det bli skitkul!

Ses i morgon tjejer!


virran

imorn är de upp till bevis;)

2008-03-03 @ 21:06:56


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: