Vi och våran stuga!

... Är världens mysigaste! Har en hästhage precis utanför husknuten och faktiskt utsikt hela vägen ner till havet! Inredningen är ju som den ska vara i en gammal stuga, en salig röra av gamla grejer. Men det hör till, det är ju så det ska vara! Här är bilderna på hur fint vi bor!

Hästar precis utanför köksönstret, toafönstret och vardagsumsfönstret!


Vardagsrummet


På väg ut på bron (:


Världens sötaste


La familia



Jag borstar tänderna och Johan smygfotar mig när jag kikar ut genom toafönstret!


cecilia

Hejhej, tänkte kika in och fråga dig om en grej! det va ett tag sen du la in det men jag undrar iaf, det där klippet från youtube med jason mraz, hur fick du in det i bloggen? :D

2008-06-17 @ 23:05:32
URL: http://cillapersson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: