Våran midsommar!

Vi hade en väldigt mysig midsommar, det har jag säkert redan sagt. Men bilderna har ni inte sätt! Så jag tänkte lägga upp dem nu. Resten finns som vanligt i min bilddagbok, om ni vill kika mer :D

Här är några iallafall!


Mamma hade fyllt år så hon fick det här paketet av Estridh! Det är gipsavtryck av hennes händer & fötter. Den lilla pappersrulen fick bli hennes fördelsedagskort.


Resesängen är en bra lekplats när mamma & pappa ska äta mat.




















Jag i bilen på väg till Källarberget där vi skulle vara, mamma hade hyrt stuga!
Och Estridh lilla fläta som jag gjorde, hon måste ju också vara midsommarfin (:


Matbordet! Jag älskar sill och potatias. Det är det bästa på hela midsommaren tycker jag! Tur för mig att det hör i stort sätt alla högtider till. Julen, Påsken och midsommar iallafall (:



Mysa har man alltid tid med


Efterrätten hade brorsans tjej gjort, gissa om den var god?! Jag som älskar choklad!



Min bror Martin och hans flickvän Emelie hade kommit upp från Trollhättan!



Jag mumsar för fullt och min lillebror Oscar till höger


Systersonen Gordon är världens sötaste lilla plutt!



Jag fick hålla honom. Mamma och Estridh bredvid!


Grabbarna, ölen och mobilerna.



Det där är ingenting för en bebis :D


Grillkungen


Familjen!


Partytjejen!
(sanningen är att jag drack mjölk till maten och vatten resten av kvällen :D)


Solnedgången över Källarberget. Batterierna i kameran dog på kvällen så det blev inga bilder från dagen efter. Men vi stannade kvar och myste och grillade lite då också. En perfekt midsommar hade vi!



keffanna

Jag har varit bortrest så jag har inte kunnat tacka för de jag fick av dig och Estrdih! Tack så jättemycket! :) Jag lovar att de kommer verkligen komma till andvänding :)

2008-06-23 @ 23:40:22
URL: http://fikasugen.blogg.se/
keffanna

Jag minns att du lagt upp bilder på att du gjort sådana och jag blev så sotis, jag ville med ha sådana, men är int kreaktiv nog. Och sedan fick jag sådana, blev verkligen glad ska du veta!:)

Jodå, de fungderar bättre och bättre faktsikt. Hon är en riktigt liten charmbebis och är väldigt lugn, sover nästan hela nätterna nu. Mende där eviga tröttheten, att man nsätan känner sig bakfull även fast man inte druckigt en droppe, den känslan vägrar försvinna, och de är jobbigt. :(

2008-06-24 @ 01:40:16
URL: http://fikasugen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: