På sjön

Här är lite bilder från idag! Vi var i Enköping och åkte snipa med Johans mor + karl. Vi grillade starka korvar och hade mysigt! När vi kom tillbaka med båten blev det mera mat tillsammans med hans bror + flickvän (och deras lilla bebis i magen som ska komma i december! Estridhs 4e kusin i ordningen!). Länge sen man träffade dem nu så det var riktigt kul.

Föresten ser jag ut som en knölsvan på bilden med det skiter jag i. Haha. Jag har iallafall mysiga flätor i håret som håller min lugg på plats. Det är bra!

Här är iallafall några bilder!










Farmor och en bebis, mamman och en bebis!


Estridh i sin supersäkra flytväst



Mumsigt med snöre!


Estridh & Patrick


Åh, kärlek. Behöver jag säga mer!?


Stora tjejen känner på vattnet. Här gick vi i land och grillade!




Emma

Helt underbar är hon lilla Estridh!!

Jag ler med hela ansiktet varje gång jag spanar i din blogg- super fin liten tjej!

Hon kommer vara galet söt i de fina kläderna! =)



Kram från Emma med bebis Tindra! =)

2008-06-22 @ 23:27:47
URL: http://emmaasilverberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: