Hemmagjord sushi på balkongen

Gissa vem som hade gjort sushi när jag kom hem från jobbet igår?! Världens bästa Johan! Det var länge sen vi gjorde egen sushi nu så det var otroligt gott! Fasktiskt godare än köptans, och verkligen godare än buffésushi. Sen satt vi på balkongen och åt, mys! Sen norpade jag faktiskt de bitar som blev över till min matlåda idag, så nu vet du det Johan! Eftersom du smygläser min blogg så kan jag skriva det här, fall du undrar vart de tog vägen :P


Ser det inte gott ut?!


Jag brukar vara kung på att rulla nigiri, men nu gick det inte lika bra. Menmen, god var dem iallafall!


Mys på balkongen


Nej, bebisen fick inte smaka sushi, bara titta! :D


Lina

ååå ser gott ut, aldrig gjort egen sushi, är det svårt??

2008-07-11 @ 13:11:13
URL: http://absolutlinan.blogg.se/
VintageRetroPrinsessa

Åhh herregud .

Jag tror jag dör.

så så otroligt gott.

Hade jag kommit hem till den synen hade jag avgudat marken min pojkvän gott på

han är för feg för att ens försöka att göra sushi



Ha det finast Kram

2008-07-12 @ 12:16:34
URL: http://bambii.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: