Sakerna jag fick av Johan!


Mjuka stora stämplar med siffror, trästämplar med små & stora bokstäver, flera olika stämpeldynor i olika färger, thinkers, dekorationer, papper och en jättefin låda att ha allt i med blommor på framsidan!


Bokstavsstämplar i olika storlekar


Stämpeldynor i olika färger och massa annat pyssel!



Sen på kvällen så pysslade vi lite tillsammans också. Johan gjorde en sida i boken där han ska skriva, jag övade på att få in tekniken med stämlparna (: Men det gick bättre och bättre faktiskt! Nu har jag fått ihop några av sidorna, men det är fortfarande många kvar.. Bilder ska Johan framkalla idag, då blir det lite lättare att sätta ihop alla sidor också. Men ändå länge är der utan bilder!


Den här sidan ska jag göra om, men rubriken ska vara samma och det som är skrivet med dymo. Vikt & längd ska jag skriva i en ruta för sig.


Den här sidan är klar, tycker den är ganska söt faktiskt. Fullt med småsmå Estridh som simmar omkring!


Bakgrunden är tapet från stugan uppe i Sundsvall där vi var i helgen. Det gäller att vara kreativ! (: MINUS är skriver med de stora foam-stämplarna. Till höger ska det sitta en svart/vit bild på gnär jag håller om gravidmagen i v. 38.


Det rosa är ett kuvert med hennes första strumpor i. De är verkligen pyttesmå! Kuveret har jag sytt fast med ett rosa band, på det som senare ska hålas så att den kan sitta som en sida i boken.


Den här sidan är inte heller klar ännu, den ska dekoreras mer och fyllas i med de tänder hon redan fått!
Jag gillar överskriften och badet, det känns... jag, på något skönt vis (:


Den här kommer jag nog också göra om, men än så länge får den se ut som den gör...


Den här har Johan gjort alldeles själv! Där ska han skriva sen, sött va?!


Halvfärdigt, men jag tycker om färgerna och överskriften.




Vi tänkte ha några sidor sen efter namngivningsbladet där gästerna själva får skriva en liten hälsning!
(sidan är inte klar ännu..)


Fler sidor att skriva på.
(sidan är inte klar ännu)

Ja, jag vet inte om det är speciellt scrappigt. Haha, det blir väl mer pyssel klippa-klista-stämpla lite som jag vill, men det kanske är det som är scrapbooking? (:


Sandrah

Jättesnyggt verkligen, men en cuttlebug skulle ju inte vara fel för dig som håller på med sånt där =) Jättesmidigt när man ska skriva saker. Dock är de ganska dyra, men den har hjälpt mig oerhört haha =)

2008-07-23 @ 10:27:07
URL: http://sandrah.blogg.se/
Sussie

Du är så påhittig! :) Jag är också jättesugen på att börja scrappa men jag har absolut inte samma fantasi som du har. Det blir verkligen jätte fint! Kram

2008-07-23 @ 11:22:00
majsasan

Alltså,herregud människa! svinfint ju! vill se mycket mera scrapp i din blogg hädanefter! jätteduktig :D

2008-07-23 @ 12:23:42
sabina

Jag har precis kollat igenom hela din pysselkategori.

Det är helt sjukt hur fint du gör!

Jag är superinspirerad nu! =)

2008-07-23 @ 15:10:48
URL: http://sabinabergstedt.blogg.se/
Anki

ÅÅÅÅÅH! jag blir så avis på att du ær så duktig!

nu ska jag ta raska steg till stan i morgon och køpa saker och med! haha =)

Tack før en jættebra blogg!

2008-07-23 @ 17:47:16
elin

grymt snyggt! jag har scrappat lite förr, men inte lika fint som dig.

scrapping kommer i vågor, ibland scrappar man hela tiden och ibland ingenting på flera månader.

2008-07-23 @ 22:10:20
URL: http://elinelversson.blogg.se/
Rebecka

åh vad fint! Blir också sugen på att börja scrappa lite åt Moa. Vill också kunna ge henne en bok sen, fylld av minnen och sånt.



var det jobbigt att komma igång?

2008-07-23 @ 22:58:09
URL: http://www.minmoa.se
Hanna

Åhh, som jag letat efter bokstäverna på träklossar.. vart kan man få tag på dessa!?

2009-12-23 @ 12:14:30


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: