Pysselkväll

Det här har jag åstakommit hittills!

I ensamhetens tecken, haha. TV:n står högt på och jag ser på vilken skit som helst. Bara det låter hela tiden och rör sig i bakgrunden när jag pysslar, då blir inte ensamheten lika påtaglig. Det är faktiskt en stor skillnad att vara helt ensam hemma! Jag känner mig som en ungkarl (eller ungkvinna?) nu igen så fort jag blev ensam. Äter överkokt pasta med falukorv. Smörasken som är tom står kvar framme och ser äcklig ut, disken är inte diskad. Jag är inte duschad. Men det gör inte så mycket, jag är ju ungkals-kvinna ikväll. Då får man ha det lite halvdassigt runt sig och pyssla eller göra vad fan man vill :P


Av tyg & spets så klädde jag in albumet. Jag hade velat ha brunrutigit/prickigt eftersom ryggen var brun, men jag tycker rödrutigt passade bra också. Ganska fint, visst? Sen ska framsidan pimpas lite med blommor och text!


Ettiketten till ja, ni ser säkert vad :P I LOVE DYMO!


Close up på sidan för hennes födelseannons... Hm. Jag hade inget riktigt mål, därför blev det lite tafatt. Men men, det är ju min första gång som scrappare!


Till vänster ska det med lite större, rosa bokstäver stå "Du fick lyckönskningar från:"
Jag gillar wellpappen & spetsen tillsammans.


Hörnet på ett uppslag. Jag tror det kan bli väldigt fin faktiskt när det är klart!
De små rosa rosetterna har jag gjort själv :P


Grandinar'n

Jättefint Pauline!!

:)

2008-07-17 @ 22:50:28
URL: http://ceekaay.blogg.se/
elin

åh, vad fint det ser ut!

2008-07-18 @ 10:08:17
URL: http://elinelversson.blogg.se/
Andie

Vilket fint pyssel! Jag blir verkligen imponerad av människor som kan scrappa...

2008-07-18 @ 10:55:44
URL: http://www.andie.bloggagratis.se
Charlotte

Oh, så fint! Blir inspirerad att börja scrappa jag också. Har funderat på det ett tag, men har liksom inte kommit till skott...

2008-07-19 @ 21:19:49
URL: http://konfekt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: