Estridhs presenter

Hon fick så himla mycket fina presenter på hennes namngivning! Kanske inte är så roligt för er andra att kolla på, men som ett stort tack för dem och alla uppskattning så lägger jagu pp dem här. TACK! Ni är underbara.


Estridhs månadssten.
Från mamma, mormor, bror, mina systrar och deras familjer. 


Nyckelpiga i guld
Från Johans pappa & fru


Två skor i silver "vi vill att du ska gå långt här i livet"
Från Johans mamma, hennes man & son


Hjärta i silver
 Från Johans mormor


Hjärta med blomma i & en silverask med hjärtan på framsidan
Från min kusin, hennes sambo & dotter


Tiara med prälor
Från Johans morbror, hans sambo & dotter

 
Fjäril med pärlor
Från Sara och hennes söner Simon, Sebastian & Samuel


Skyddsängel

Från Sara och hennes söner Simon, Sebastian & Samuel


Min-första-tand-burk
Från min mamma, mormor, bror, systrar och deras familjer


Elefantsparbössa
Vi fick faktiskt två sånna, men de var så snygga så vi vill ha båda kvar (:
Från nin bror & hans tjej
& den andra från Johans bror & hans tjej 


Tunika, tröja & strumpor
Från Johans mormor


Blädderbok & en mjukisdräkt
Från Johans kompisar & flickvän


Barnkammarboken
Från min farmor
Mamma Mu får ett sår
Från Johans kompis, fru & son


Klänning
Från min farbror & fru


Set med tallrikar & bestick
Från Johans mamma, hennes man & son


T-shirt och byxor
Från min mamma, mormor, bror, systrar och deras familjer


Smyckeskrin
Från Johans mamma, hennes man & son


Tennljusstakar & ljus
Från Johans moster, hennes två döttrar och pojkvän


Emma

Ååh, vad underbara presenter lilla Estridh fick!

Jätte jätte fina- den vackra fjärilen var en favorit!

2008-07-28 @ 20:28:50
URL: http://emmaasilverberg.blogg.se/
rebecka

åh vad fina presenter!

2008-07-28 @ 21:18:00
URL: http://www.minmoa.se
Lottie

Vilka fina presenter. Jag fick likadana skor (halsbandet) som Estridh när jag döptes för 22 år sedan ;)

2008-08-03 @ 22:47:03
URL: http://lotties.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: