Estridh 9 månader!

Just det! Jag har ju glömt att berätta att Estridh blir 9 månader idag. Tänk så fort tiden går... Nu har hon varit lika länge utanför magen som innuti :P Just nu ligger hon i sängen och Johan ger välling, hon älskar vällingen. Följer den som en välling-kompass med hela kroppen, vänder och vrider sig efter där flaskan är på kvällen när man gör i ordning den. Söt!

Ikväll har jag scrappt lite i hennes bok också. Det går sakta, jag behöver mina stämplar!! NU! Imorgon ska jag ringa till affären där jag beställde ifrån och be dem snällt skynda på med leveransen, annars kommer inte boken hinna bli klar innan Lördag då hennes namngivning är! -stressad-

Appropå namngivning! Idag kom hennes dopklänning på posten, storasyster hade skickat den. TACK! Den satt som en smäck även om jag trodde den skulle va lite liten i ärmarna. Men det var jättefint! Den är gjord av min mormors brudslöja, och sydda av mormors syster. Min mamma är döpt i den, alla hennes 6 barn (ink. mig!) och min systers barn. Ganska häftigt, en riktig släktklenod.

Nu är det godnatt i stugan, ses imorgon!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: