En massa fåniga bilder

Så här kul hade familjen Lag / Segerdahl det i går kväll! Vi låg på golvet och fånade oss, Estridh passade på att trotera Johans ansikte när hon hade honom nerbrottad och klar :P Hon har blivit så intressrad av ansikten nu, ska peta på varenda lite grej hon ser i ansiktet :D


Bebisen torterar pappas näsa :P


Vem är uppochner, och vem är inte?!
(Jag tycker Johan ser ut som mig längt upp till höger!)


Minus in da house!


LOVE BIG TIME!


Kolla in vilkendryg min hon gör, gullig mun också!


Oj vilken trött bebis...


Du är kärlek!


malin

Ni ä en sån fin familj, och eran dotter är så himla söt :)

2008-07-11 @ 12:05:16
Nina

Vilka fina bilder :)

Vilken kille du har! Lagar mat och massa :)

Så är verkligen inte min tråkmåns till karl hehe.

2008-07-11 @ 12:36:28
URL: http://ninawikizz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: