Stora tjejen

Min lillalilla bebis börjar bli så stor! Tycker inte det var länge sen man behövde hålla upp hennes huvud och mata henne varannan timme. Herregud, jag minns ju inte ens hur hon såg ut på BB! Det går så himla fort! Nu sitter hon helt plötsligt själv i en stol och kan äta banangröt. Hon är ju bara 4 månader, men hjälp vad tiden går fort! Till alla er med små bebisar, eller till er som väntar... TA VARA PÅ TIDEN! Man sitter där och tänker "hoppas hon kan vända sig snart, hoppas hon kan sitta snart, hoppas vi får börja ge henne mat snart!" Men rätt vad det är så är man där och då undrar man vart all tid tog vägen.

Så nu ska jag gå och leka med min stora tjej, för imorgon är hon ännu en dag äldre och kan massa säkert massa mer saker än idag. Puss&Kram!

image62
Mitt hjärta!

image63
Sötnos




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: