Mina handgjorda örhängen & halsband

Satt och kollade i min bilddagbok (www.pillemin.bilddagboken.se) igår, är i dagarna precis när Estridh skulle födas. Jag minns att jag var så rastlös alldeles innan BF så jag köpte cernitlera och pysslade ihop en massa örhängen och halsband. Bara för att ha något att göra och få tiden att gå! Superroligt! Nu blev jag jätteinspirerad och blir nog tvungen att plocka fram cernitleran ikväll igen oh göra massa nya saker. Kanske något nytt halsband..? Ja, något kommer jag nog alltid på!

Här är hur som helst lite bilder på de örhängerna och halsbanden jag gjorde då, i Oktober!

image85
Svarta lite längre örhängen. Cernitlera är jättebra att jobba i för örhängerna blir jättelätta att ha i öronen!
Känns inte ens att man har dem!


image86
Två körsbär att hänga i ett halsband.


image87
En jordgubbe. Funkar att ha både i örat och som halsband.


image88
Nylackade smycken.


image89
Pyssel och inspiration
Jag sitter vid datorn och poppar gamla 60-tals favoriter och pysslar pysslet. Det är livet!

image90
Barbamamma & Barbapappa.
Haha. Mitt sötaste örhängs-par <3



Elin

Vilka söta smycken! :)
Du borde nästan starta eget? :P

2008-02-24 @ 12:02:11
URL: http://sjunnis.blogg.se
Maria

jätte fina!!:) ha en mysig söndag

2008-02-24 @ 12:09:33
URL: http://mariapettersson.blogg.se
ida

hej och jätte fin blogg! :)

lite sammanträffande, jag tänkte också göra jordgubbens smycken och så kom jag till din blogg.

en fråga: ska man ha ståltråd "inuti" jordgubben?

2009-07-26 @ 13:57:57
URL: http://iidasundstrm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: