Kjolen på plats

God dagens!

Här är kjolen på plats, så ser ni lite bätte hur den ser ut! Johan har varit världens sötaste (som alltid) och tittat på Overlockmaskiner till mig på internet. Jag har ju bara en vanlig, gammeldags maskin så det tar väldigt långt tid och blir inte alls lika snyggt som med en Overlock. Det känns ju lite "syslöjd" att sitta och sicksacka alla kanter efteråt! Och speciellt om jag ska börja sy på beställning, då vill jag ju verkligen att det ska vara perfekt. Men men, tills dess fortsätter jag att hacka mig fram på våran gamla traditionella syslöjdsmaskin!

image117
Hej hopp, så här blev det!

image118
Jag tycker korta kjolar är snyggast, sommaren KOM NUU!


Grandinar'n

Den blev riktigt bra!!

2008-02-29 @ 15:46:14
URL: http://ceekaay.blogg.se
Designa din blogg - För dig som vill sticka ut i mängden

Hej!
Gör så att du klickar på F5 när du är inne på din sida.. då ska sidan uppdateras..=)

2008-02-29 @ 16:48:14
URL: http://www.designadinblogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: