Hej då Gotland!


Färjan står inne och väntar...

Klockan 16:00 gick färjan från Visby hamn. Fullsmockad var den.. Fulla hytter, fulla vilostolar. Det är ett projekt i sig att hålla en 1 åring sysselsatt tillsammans med 1498 andra passagerare som försöker få lugn och ro. Men Estridh fick leka i en liten korridor som vi spärrt av som våran, det gick bra. Hon fick fisk med potatis från resturangen och lekte med en jämngammal tjej som hette Klara.

Det är tråkigt att åka hem såklart, fast som alltid så är det väldigt skönt att få komma hem. Sova i sin säng, äta ur sin egen kyl och duscha i sin egna dusch... Nu behöver vi ju inte vänta tills nästa år innan man träffar syrran och hennes familj heller, för de kommer hem hit till jul! Då känns det lite lättare att åka också, när man vet att man ses ganska snart igen. Här är bilder från terminalen och färjan:

Estridh och Johan väntar på att få checka in


<3


Roligt att gräva i pappas mun!


Estridh läser en "god bok" för att fördriva tiden lite :P


Här fick hon leka när inte jag och Johan turades om att gå omkring med henne. Hyttkorridorerna gillade hon!

Nu är det nog skrivet om Gotlandsresan! Istället ska jag berätta att jag idag kl. 13:00 ska på ett möte tillsammans med chefen på mitt nya jobb, och prat lite. Ska bli spännande!  Jag är lite nervös, men det brukar släppa när mn väl kommer dit och träffar alla. Sen åker jag direkt därifrån till kontoret. Säljer jag 5 den här veckan får jag gå på julbord med chifen. Jag har redan avklarat 2. Det ska vi nog greja...

Ha de fint, puss puss!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: