Eget t-shirttryck

Min systerdotter Elba fick den här i julklapp av mig, en t-shirt som jag gjort ett eget tryck på. Ganska söt va? Hon älskar katter, därav motivet. Nu i efterhand när jag tittar på den tycker jag att det är en liten miss att inte katternas svansar är ikrokade i varandra, men äsch. Den är ju fin ändå! Hon tyckte om den. Färgen jag använt är samma som jag gjorde halksockor med, funkar jättebra att måla på t-shirts med också!


Här är den, Elba-tischan med katter!


Katter är hennes favoritdjur, ganska glada och söta de ser ut att vara (:


Jossan

Åh, det är så svinkul att göra egna julklappar!



Det mesta jag(vi) ger bort i år är hemmaknåpat. Bland annat t-shirtar. Fast hos oss har femåringen målat döskallar vilka vi tryckt på papper som man stryker på kläder. Och sen har vi placerat dem skittufft så de klättrar över axeln eller över magen.

2008-12-21 @ 22:49:35
URL: http://adiemus.blogg.se/
keffanna

En sådan tröja vill jag ha till mig. Haha :p

2008-12-25 @ 15:24:01
URL: http://fikasugen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: