Update för idag:

Hej på er! Hoppas ni sovit gott (: Själv har jag sovit som en en stock fast än det att regnet smattrade mot taket så att det dånade i hela rummet. Det regnade till och med in genom förnstret! När Johan kommer ut ur duschen är det min tur, sen bär det av ner på stan. Jeansjakten fortsätter! :D

Vi ska idag förflytta oss och all vår packning från min systers lägenhet där vi bor nu till en ateljé där vi ska bo resten av veckan. Hon jobbar ju som konstnär här, och har tillgång tilll en annan lägenhet här i Visby innestad som de använder som ateljé. Där ska vi få bo! Vi var och kikade där igår och det ser riktigt mysigt ut (:

I kväll ska jag möta upp Fanny som också är här i Visby med hennes familj + min lillebror. Vi tänkte gå ut på någon av alla krogar och kanske ta ett glas vin eller två. Johan stannar antingen hemma med Estridh eller hänger på. Det är inte bestämmt ännu. Men kul ska det bli! Jag ska nog ha klackskor även om det är ganska svårgått på Visbys kullerstensgator :P Vi tog nämligen en liten sväng på stan igår kväll och kikade runt lite. Gick ner mot hamnen och hela vägen upp till Nordeport... Jag blev fotograferad bredvid en medeltidare klädd i rustning också :P Just det! I kväll är ju invigningen av Medeltidsveckan och då ska vi nog klä ut oss för första gången, hihi! Då blir det no-hight-heels, istället ska jag ta mina vanliga fipflops och linda in dem i en linnetygsremsa så att man inte ser att de är gjora av plast och har märket Converse. Jag tror inte de hade sånt på medeltiden, iofs hade det kanske inte flipflips heller... Men äsch. Ni förstår säkert (:


Jag och min storebror som ser jätteskum ut, haha. PS! Ölen är inte min, jag skulle aldrig dicka öl..

Martin & hans tjej Emelie


Den här tokan satt utanför en bar och tjoade


Uteliv



En riktigt fläskig båt som låg i hamnen

Ja, just det. Jag tar tillbaka det jag skrev om Estridhs namn. Jag överreagerade och överanalyserade det hela en aning. Ibland är man inte speciellt eftertänksam med andra ord. Och eftersom jag håller på att rensa bland min inlägg och ta bort alla vettigheter och tomprat inför flytten till hemsidan, så fick det inlägget ryka med. När jag flyttar till hemsidan sen måste jag nämligen flytta alla inlägg ett och ett. Så nu har jag plockat bort inälgg från 34 sidor ner till 27... Hm. Det lär nog ändå ta en jäklans tid. Men det känns ändå tråkigt att börja om helt på nytt, man vill ju ha med allt man har gjort här.. Visst? Eller hade ni bara bytt sida?

Vad hitta ni på där hemma föresten? Har ni fint väder? Här kikar solen fram imellanåt, helt okej med andra ord. Puss på er! :D


Emma

Det är lätt att man överreagerar och över analyserar- styrkan finns i att man kan erkänna sina misstag och att man är medveten om hur man själv funkar. Det är en egenskap jag gillar hos människor. =)



Mysigt ni har det i Visby! =)

2008-08-03 @ 12:08:07
URL: http://emmaasilverberg.blogg.se/
Frida

Jag har typ bara 2 sidor på min blogg (än så länge) men jag skulle aldrig kunna överge dessa två små älsklingar ;-P Förstår om du vill ha med dig alla dina sidor.



Kikar in här då och då, förresten, gillar din blogg!

2008-08-03 @ 22:29:57
URL: http://fridaochpricken.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: