Tripptrapp

Jag har glömt att säga att Estridh fick en tripptrapp stol av hennes farmor i namngivningspresent! Den är mycket bättre än våran förra, som hon väldigt enkelt kunde krypa ur. Som innan vi hade köpt en liten sele att spänna fast henne i; jag hämtade hennes mat i micron och när jag vänder mig om sitter ungen mitt på bordet och ler åt mig. Gissa om jag blev chockad?! Så, den här är mycket bättre, stadigare och känns mer säker för henne att sitta i.

Vi har tänkt att måla den vit, tror det passar vårat kök bättre. Jag avskyr när det är massor av olika träslag överallt i ett rum, man inte heller när allt är i furu (hua). Eftersom vi har mörkt golv tror jag det skulle vara fint med en vit stol!


De hittade den på en loppis för bara 400 kr (tror jag). Väldigt bra pris tycker jag, eftersom de kostar nästan 1 500kr nya...

Första gången hon äter Turkisk yoghurt till frukost. Hon gillar den inte så fantastiskt mycket, men med banan går det bättre :P Jag måste också säga att nog för att hon är söt annars, men hur söt är hon inte på den här bilden! JAG ÄTER UPP DIG! <3

Min lilla kattunge med världens blåaste ögon




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: