Sista dagen...

Åh, idag är det våran sista dag här. Lite tråkigt, det känns som det är nu först som man kommit tillrätta och kan tänka sig att vara här för jämnan! Men men, kl. 00:30 i natt går färjan hemmåt. Innan dess ska vi gå på medeltidsveckans avslutning. Då har de dukat med långbord på toget och bjuder på helstekt lamm, detta börjar kl. 18:00.

Igår var vi ner till södraste Gotland  och kikade på Hoburgsgubben.  Jag hade inte sätt den förut, så det var lite kul. Dessutom var det mycket finare väder där nere än vad vi har haft hela tiden här uppe i Visby. Hela dagen åkte jag, Johan och Estridh genom hela södra Gotland och kikade på gamla gårdsbutiker och kyrkor. Väldigt fint. Jag har 150 bilder från igår, men har inte tid att lägga upp någon nu... Sitter i min medeltida mundering på väg ut på marknaden. Jag och Johan ska köpa en skitgod lång korv som vi såg där i början av veckan, älgsalami är det. MUMS!

Japp, nu ska jag torka bort marcaran runt ögonen och skita ner mig lite så jag ser lite medeltida ut, sen drar vi. Vi hörs senare sötnosar! Kanske funkar det att blogga på färjan hem, då har jag något att göra hela natten :P


Äsch, jag kastar upp en bild iallafall. Fin utsikt va?! Den där lilla knölen där nere är Hoburgsgubben.



kaarin.blogg.se

hej pauline! tänk att jag hittade din blogg såhära. det är karin som skriver. karin vet du, den där från sandviken. =) aslänge sen vi pratade ju. hur är det med dig? det är inte utan att man blir lite nostalgisk när jag hamnade på din blogg såhär.

2008-08-10 @ 12:05:11


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: