På marknaden

Bilder från i förrgår! Man hinner ju inte uppdatera allt som man vill... Men men, här kommer bilder från när vi var mere på medeltidsmarknaden.

Estridh sover i skrindan


Så här söt är man när man åker skrinda på marknaden :P


Sötunge!


Några medeltidare står vid smedjan


Vi lyssnade på det här bandet som spelade "medeltidshits" som de sa. Medeltidens svar på The Ark! Skitbra var de faktiskt, vi lyssnade på dem förr året också. Patrask heter dem.


Jag och mitt kanderade äpple. Mums!


Estridh, Johan & Ruben. Han är min systers son (:


Martin och Emelie var också med såklart (:


Den här testade Estridh på marknaden, ganska gullig!


Mina sötisar
(Här har vi precis varit och köpt ett par miss sixty till mig! Skitsnygga!! Bilder kommer såklart)


I det här huset bor min syster. Ganska snygg, visst?


Andréas

Härliga bilder pauline... ta lite bilder hoss jessica med vettja!!

2008-08-06 @ 20:01:17


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: