När vi precis hade träffats

Älskling, minns du när vi precis träffats? Jag tog åget från Sollentuna för att komma och hälsa på dig i Uppsala. Vi lagade mat tillsammans och såg på Simpsons. Jag gjorde mig fin, jättefin, för det var nervöst och spännande att få träffa dig! Minns du när jag kom till dig andra gången, och stannade kvar resten av veckan? Jag såg på TV medans du var på jobbet, och när du kom  hem myste vi tillsammans resten av dagen. All tid och måsten var som bortblåsta. Det var bara du & jag i våran bubbla.
Jag kommer alltid minnas den där första, magiska tiden tillsammans med dig.


Och nu, snart 1½ år senare är du fortfarande magisk. Kommer alltid vara. Johan, du är mitt hjärtegryn, och jag är så underbart lycklig över att jag träffade dig! Över att det är vi två. För alltid.

Jag älskar dig.
 
image365
Bland de första gångerna jag var och hälsade på Johan.
(21 januari 2007)

image366
Puss! Du var kärlek vid första ögonkastet!
(21 januari 2007)

image367
Vi märkte att vi tyckte om precis samma saker.
Samma TVprogram, samma godis, samma mat, samma ALLT!
(21 januari 2007)

image368
Mitt hjärta
(21 januari 2007)

image370
Tredje gången jag hälsade på dig!
Vi åt Polly och jag frågade om jag skulle sova på soffan, minns du? (:
(13 januari 2007)

image371
Vi myste mest hela tiden
(26 januair 2007)

image372
Minns du när vi drack lingondrinkar och gick på Felinis? Den här dagen det här fotot är taget sägs det att jag blev gravid. Då började våran resa tillsammans,  på riktigt!
(26 januari 2007)