Magen BEFORE / AFTER!

Så här såg min gravidhmage ut i v. 38, och så här ser magen ut nu 5 månader efter förlossningen. Ni ser säkert vilken bild som är vilken (: Jag har tappat alla kilon (plus lite till) och är superglad för det. Nu ska det bara byggas muskler också... JOBBITT!

image360image361
Det är märkligt vad kroppen kan förändras på sån kort tid, visst?!



A

Fick du några sprickningar, ärr som syns efteråt? Vet du något som fungerar MOT sprickningar och sånt? :)

2008-04-05 @ 19:00:20
Pauline svarar!

Nej, jag fick inga bistningar. några få strimmor på låren, men det är inte mycket. Sen på brösten så klart..

Jag smörjade in magen med en mandel olja mot hudbristningar under graviditeten. De jag inte smörjde förens det var för sent var brösten och lår/rumpa, och det är bara där som jag fått. Så ja kanske hjälpte oljan eftersom jag inte fik något där jag använde den!

2008-04-05 @ 19:17:58
URL: http://www.sofiapauline.blogg.se
Marie

ja de var stor skillnad. jag tappade också alla plus lite till ni strävar jag att få gå upp några kilon

2008-04-10 @ 09:31:52
URL: http://sezzan85.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: